Ohjelmistoratkaisuilta saat myös erillaisia yrityspaketteja jotka sisältävät tarpeelliset toimiston laitteen ja ohjelmistot niin pieniin kuin suuriin yrityksiin.

Yrityspaketit on tarkoitettu yrityksille jotka eivät halua investoida laitteisiin ja ohjemistoihin sekä niiden asennuksiin ja tukitehtäviin. Yrityspaketin avulla voit keskittyä vain oman liiketoiminnan kehittämiseen ja Ohjelmistoratkaisut hoitaa yrityksellesi sopivan toimintaympäristön josta sinun ei tarvitse huolehtia.

Esimerkki yrityksen peruspaketista

  • Lemonsoft ERP peruspaketin
  • Tietokoneen sekä monitoimilaitteen
  • Business tason office työkalut
  • F-Securen suojaamaan kaikki toimistosi laitteet
  • Tietokoneen ohjemistojen asennuksen
  • Tukipalvelun

Lisätietoja:

Lemonsoft Peruspaketti on Lemonsoft kokonaisratkaisun ydin.

Lemonsoft Peruspaketti sisältää kaikki tarvittavat perusrekisterit kuten:

  • asiakasrekisterin
  • toimittajarekisterin
  • nimikerekisterin sekä henkilörekisterin

Peruspaketissa on myös laskutus- ja myyntireskontra sekä verkkolasku Finvoice. Peruspaketti sisältää myös tuonti- ja vienti rajapinnat.Lemonsoft Peruspaketti toimii muiden Lemonsoft ohjelmien ajoalustana. Lemonsoft Peruspaketissa on muokattavissa tilikartta, numerosarjat, maksuehdot, toimitustavat, asiakas- ja tuoteryhmittelyt. Peruspaketin avulla saat asiakas- ja nimikerekisterin sekä pääset tekemään laskut, verkkolaskut, hoidat tehokkaasti myyntireskontran ja voit kuitata tulleet viitesuoritukset järjestelmään.

Pienissä yrityksissä pelkkä peruspaketti riittää. Voit kuitenkin laajentaa sitä haluamaasi suuntaan.


Lemonsoft Peruspaketti sisältää:

Asiakasrekisteri:

Asiakasrekisterissä on tilaa laskutus-, toimitus- ja tilaajatiedoille. Voit ryhmitellä asiakkaitasi monin eri tavoin ja löydät helposti asiakkaasi avainhenkilöiden yksilöidyt tiedot. Asiakkaat ryhmittelet itse haluamiisi kokonaisuuksiin ja asiakasryhmiä voi olla rajattomasti. Asiakasyritykset ja niiden avainhenkilöt voivat saada myös erilaisia ominaisuuksia, joiden perusteella markkinointi onnistuu oikeisiin kohderyhmiin.

Toimittajakortisto:

Toimittajakortistossa puolestasi keräät arvokasta tietoa toimittajistasi ja heidän yhteyshenkilöistä. Voit tallentaa toimittajan taakse tekstimuodossa useita ohjeita ja huomioita toimittajasta.

Nimikerekisteri:

 Nimikerekisterissä on perustiedot tuotteista: koodi, nimi, ovh ja voit liittää tuotteelle erilaisia luokiteltuja tekstejä ja kuvia. Käyttämällä nimikekoodeja varmistat sen, että saat luotettavat tilastot myymistäsi tuotteista ja palveluista.

Henkilörekisteri:

Henkilöreksierissä on oman yrityksesi työntekijöitä varten. Henkilörekisteriin tallennat oman henkilökuntasi tiedot osastoittain, paikkakunnittain ja esimiehittäin.

Laskutus- ja myyntireskontra:

Laskutus- ja myyntireskontrassa voit syöttää suoraan laskuja, tulostaa ne ja kuitata suoritetuiksi joko manuaalisesti tai viiteaineiston avulla. Saat selville avoimet, erääntyneet ja voit muodostaa yhteenvetolistaukset kirjanpitoon. Laskutuksessa on sekä maksuvaatimusten että korkolaskujen tulostusmahdollisuus.

Myyntireskontrakeskus:

Myyntireskontrakeskus auttaa sinua hahmottamaan yhdellä silmäyksellä laskutuksen kokonaisuuden: paljonko on kirjattu, paljonko avoimia ja paljonko erääntyneitä. Myyntireskontrakeskuksen kautta muodostat nopeasti verkkolaskutusaineiston ja karhukirjeet.

Verkkolasku:

Verkkolasku on nykyaikaa. Samalla kun teet laskutuksen, voit muodostaa verkkolaskuaineiston ja lähettää sen valitsemasi pankin tai operaattorin kautta eteenpäin. Säästät aikaasi, kun laskuja ei enää tarvitse tulostaa paperille, kuorittaa ja postittaa. Lemonsoft laskutus tuottaa Finvoice muotoisen verkkolaskun.

Lenovo V130 on 14″ näytöllä varustettu tehokas yrityskannettava, jonka käyttömukavuuksiin kuuluu kevyt paino, 8. sukupolven Core i5 suoritin ja erittäin nopea 256GB PCIe SSD tallennustila. Erikoisominaisuutena V130 malleissa on vakiona Hacker Proof webbikameransuoja, joka pitää urkkijat tehokkaasti loitolla.

 

Tärkeimmät ominaisuudet:

 

  • Käyttöjärjestelmä Windows 10 Pro 64-bit
  • Näyttö 14.0″ Full HD (1920×1080)
  • HD720p webbikamera ja Hacker Proof kamerasuoja
  • 4-ydinsuoritin Intel Core i5-8250U (max.3.4GHz/6MB)
  • Keskusmuistia 8GB DDR4 2133MHz
  • Muistista 4GB integroitu emolevylle ja 1x4GB sodimm
  • Keskusmuistin määrä max. 20GB (4GB+16GB)
  • Nopea 256GB M.2 PCIe SSD levy
  • Näytönohjain Intel UHD Graphics 620
  • Liitännät 2xUSB3.0, HDMI, RJ45
  • Gigabit Ethernet 100/1000
  • WLAN 802.11ac ja Bluetooth 4.1
  • Sisäinen 2-cell (30Wh) Li-ion akku ja jopa 6h akkukesto
  • Vuoden korjauskeskustakuu
  • Paino vain 1.55kg

 Monitoimilaite:

  • Tulostus, kopiointi, skannaus, faksaus, sähköposti
  • Vakio Wi-Fi ja automaattinen kaksipuolinen tulostus

Microsoft Office Home & Business

Olennaiset työkalut, joilla saat asiat tehtyä. Office Home and Business 2019 on tarkoitettu perheille ja pienyrityksille, jotka haluavat käyttöönsä perinteiset Office-sovellukset ja sähköpostin. Siihen sisältyvät Word, Excel, PowerPoint ja Outlook sekä OneNote for Windows 10. Kertaostoksena hankittava paketti asennetaan yhteen PC- tai Mac-tietokoneeseen käytettäväksi kotona tai töissä

 

Kuvaus:


Office Home & Business 2019 sisältää:

 

Word Excel – Office 2019 Excel rikastaa presentaatioitasi paremmalla skaalautuvuudella, uusilla taulukkotyypeillä ja elementeillä, jotka on suunniteltu sellaisiksi, että saat dataan perustuvat oivallukset, trendit ja potentiaalin entistä paremmin esiin. Lisäksi voit esittää TimeLine-taulukossa tapahtumasarjoja lineaarisesti etenevässä kronologisessa järjestyksessä.

PowerPoint

One Note for Windows

Outlook – Office 2019 Outlook tarjoaa uusia, älykkäitä ominaisuuksia, joiden avulla saat enemmän aikaan. Voit esimerkiksi korostaa tärkeät yhteyshenkilöt lisäämällä nimen eteen @-merkin sähköpostin tai kalenterimerkinnän sisällössä. Voit tarkistaa matkavaraukset ja pakettien toimitukset vaivattomasti, ja lajiteltu Saapuneet-kansio auttaa priorisoimaan tärkeimmät viestit.

Lisenssiehdot:

1 laite – Yhteen tietokoneeseen Asennusmedia: Ei ole – aktivointikortti, kortti aktivoidaan tilauksen käsittelyn yhteydessä. Asennus vaatii internetyhteyden. Kielet: suomi, ruotsi, englanti ja muita. Soveltuu kaupalliseen käyttöön

 

Järjestelmävaatimukset:

 

Windows 10 (HUOM! Ei ole yhteensopiva vanhempien Windows-versioiden kanssa) Mac OS kaksi viimeistä versiota

F-Secure SAFE on helppo ratkaisu suojaamaan kaikkia käyttämiäsi laitteita; niin tietokoneita, älypuhelimia kuin tablettejakin. Tämä pilvipohjainen ratkaisu tuo laitteisiisi maailman parhaan Internet-suojauksen ja varmistaa, että kaikki toimii sujuvasti vaikuttamatta laitteesi suorituskykyyn.

 

F-Secure SAFE -ratkaisussa on kaikki, mitä tarvitset kaikkien laitteidesi kattavaan reaaliaikaiseen suojaamiseen. Maailman paras suojaus torjuu virukset, vakoiluohjelmat, tietomurrot ja identiteettivarkaudet. Ratkaisu estää haitalliset sivustot ja verkkohyökkäykset selailun aikana. Huoleton surffailu, verkkopankkien käyttäminen ja nettiostosten tekeminen ei ole koskaan ollut helpompaa. F-Secure SAFE suojaa sinua.

 

  • Reaaliaikainen suojaus kaikilta verkon vaaroilta
  • Suojaa netin selailun, verkkopankin käytön ja nettiostokset
  • Takaa lapsille turvallisen verkon käytön
  • Suojaa mobiililaitteen tiedot, jos se katoaa tai varastetaan
  • Auttaa paikantamaan kadonneen älypuhelimen
  • Suojaa henkilöllisyyttäsi verkossa

Hinta sisältää laitteiden sekä niiden ohjelmistojen asennuksen siten että ne ovat heti käyttövalmiina. 

 

Ongelmatilanteissa hoidamme laitteiden tukipalveut etäyhteyden avulla. 

Esimerkkipaketin hinta 89€ / kuukaudessa 36 kuukauden määräaikaisella sopimuksella.

Teemme mielellämme tarjouksen juuri sinun yrityksesi tarpeiden mukaisesti. Kysy lisää Ohjelmistoratkaisujen myynnistä.